شرایط هم سفر شدن با ما

شرایط عمومی

– امکان جابجایی اسامی نفرات تا ۷۲ ساعت قبل از سفر با هماهنگی امکان پذیر است. (جز در سفرهایی که بلیط / مجوز به نام فرد صادر شده است)

– پس از تاریخ اعلام شده برای ثبت نام یا تکمیل ثبت نام امکان اضافه شدن هیچ یک از عزیزان نخواهد بود. برای جلوگیری از تضییع حقوق سایرین، این شرایط برای همه یکسان می‌باشد.

– سیستم رزرو در سفرها وجود ندارد و فقط واریز وجه کامل و ارائه‌ی اطلاعات کامل در زمان مقرر به منزله‌ی ثبت‌نام قطعی سفر می‌باشد.

– لطفا قبل از سفر از معتبر بودن و تاریخ داشتن مدارک خودرو و عدم داشتن خلافی و شکایتی روی خودرو مطمئن شوید.

– همه‌ی همسفران باید شان گروه را حفظ کنند و به آن پایبند باشند.

– حتما اگر تجربه کمپ کردن و تجهیزات لازم رو ندارید قبل از سفر مسئول ثبت نام رو مطلع کنید و هماهنگی‌های لازم جهت تهیه‌ی لوارزم رو انجام دهید.

– در هنگام اقامت در هتل ها و اقامتگاه ها همسفران تابع قوانین محل اقامت می باشند . ( لطفا مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشید )

– اقامتگاه‌های بومگردی مکان‌هایی هستند برای آشنایی و تعامل با فرهنگ، غذا و سبک زندگی روستایی که توسط افراد محلی اداره می شوند ،مسلما اگر استراحت در هتل برایتان خوشایند است انتخاب سفرهایی که اقامت در بومگردی‌ها رو دارند مناسب شما نیست. (همچنين خيلی از مقاصد ما در ایران فاقد هتل های خوب و استاندارد می باشد.)

– ساعت بیدار باش صبح و ساعت خاموشی شب توسط لیدر اعلام می‌گردد؛ اگرصبح زودتر بیدار شدید یا شب دیرتر خوابیدید لطفا حتما سکوت کمپ را رعایت کنید!

– لیدر و تیم اجرایی تمام تلاششون رو برای برگزاری بهتر سفر برای همه‌ی همسفران می‌کنند،لطفا به زمان استراحت آن‌ها احترام بگذارید.

– اگر به ماده‌ی غذایی خاصی حساسیت دارید قبل از سفر، وعده‌های غذایی را از لیدر سفر ب‍پرسید و اگر برای شما حساسیت‌زاست حتما به گروه اطلاع دهید.

– لطفا از آوردن باند و رقص نور و … که با ذات طبیعتگردی سازگار نیست و باعث سلب آرامش و آسایش گروه و طبیعت می‌شود جدا خودداری فرمایید.

– در صورت مبتلا بودن به بیماری یا حساسیت خاصی، قبل از سفر مسئول ثبت نام و هنگام سفر لیدر گروه را از آن و محل نگهداری داروها، علائم بیماری / حساسیت و اقدامات اضطراری مطلع کنید.

– لطفا هنگام سفر و کمپینگ حتما در شب موقع استراحت تمام لوازم های خود را جمع کرده و در خودرو یا چادر خود بگذارید.

– به دلیل این که سفرهای ما غالبا به مناطق بکر طبیعی است لطفا جهت حفظ و حراست از این میراث گران‌بها کوشا باشیم ؛ مراقب رفتار فرزندانمان در مواجه با طبیعت باشیم.

– لطفا موقع رفتن به دستشویی حتما طبق قاعده‌ی طبیعت‌گردی رفتار کنیم. ( کندن چاله، پر کردن آن و آوردن دستمال های کاغذی با خود و … )

– هنگام ترک کمپ با دقت دور خودرو یا چادر خود را بررسی کنید که زباله‌ای جا نمانده باشد .

– عکس‌ها یا تصاویر که توسط عکاس یا تصویربردار گروه گرفته می‌شوند، پس از بازبینی نهایی در گروه سفر قرار می‌گیرند. لطفا اگر تمایل ندارید از شما عکس گرفته شود و در تصاویر استفاده شود موضوع را به لیدر یا عکاس گروه اعلام بفرمایید.

– در فرهنگ ما عکس یا فیلم گرفتن از خانم‌ها بدون اطلاع و کسب اجازه از آنها رفتار پسندیده‌ای نیست ،حتما در جوامع روستایی، محلی و شهرها، قبل از عکاسی از افراد کسب اجازه کنید .
– دیتوررز این حق را برای خود قائل است از تصاویر به اشتراک گذاشته شده در گروه با رعایت اصول حرفه‌ای استفاده کند .


زمان‌بندی

       
– به دلیل احترام به دیگر همسفران لطفاً در موعد مقرر در محل حاضر شوید و زمان خود را مطابق با برنامه‌های زمانی اعلام شده مدیریت کنید. بدیهی است مسئولیت جاماندن از سفر به دلیل تأخیر در حضور به‌موقع، برعهده خود شخص بوده و وقت‌شناسی همسفران به اجرای برنامه طبق زمان‌بندی کمک خواهد کرد.

– در طول برنامه و در فواصل مشخص، گروه برای استراحت، عکاسی، پر کردن سوخت و… توقف می‌کند، خواهشمند است به هیچ‌وجه خارج از برنامه‌ی گروه در طول مسیر توقف نفرمایید.

– در صورت بروز شرایط ضروری مانند حادثه برای خودروها یا همسفران یا امثالهم، لیدر می‌تواند تمام یا بخشی از برنامه‌های اعلام شده را تغییر و یا کنسل کند.

 

کنســـلی

 

– از لحظه ثبت نام به دلیل برنامه ریزی، تهیه مواد غذایی و رزرو اقامتگاه‌ و هتل‌ و… امکان کنسلی تا:


۱۰ روز قبل سفر با کسر ۱۰٪ هزینه
۵ روز قبل سفر با کسر ۵۰٪ هزینه
۷۲ ساعت قبل سفر با کسر ۷۰٪ هزینه
و کمتر از ۷۲ ساعت با کسر کل مبلغ پرداختی امکان پذیر است.

لازم به ذکر است بعد از تکمیل ظرفیت سفر حتی در صورتی که چند روز تا زمان سفر باقی مانده باشد، به دلیل بسته شدن ثبت‌نام، در صورت کنسلی هزینه کامل کسر خواهد شد.

تبصره: سفرهایی که در آنها مراکز اقامتی و یا از حمل و نقل عمومی (هواپیما، قطار و…) استفاده می‌گردد در صورت کنسلی و یا جابجایی مطابق قوانین کنسلی آنها عمل خواهد شد.

– از اینکه با رعایت قوانین و مقررات سفرهای گروهی، ما رو در اجرای بهتر برنامه یاری میکنید، صمیمانه سپاسگزاریم.