وعده های
غذایـــــی

تمام تلاش ما بر این است تا بالاترین کیفیت را برای شما فراهم کنیم.
وعده‌های غذایی در تمامی سفرها توسط تیم آشپزخانه ما انجام می‌شود و اگر وعده‌ای به دلیل طولانی بودن مسافت یا امتحان کردن غذای محلی یک منطقه، قرار است در رستوران سرو شود، به طور کامل با سیاست‌های تیم ما سازگار می‌شود تا تاثیری در کیفیت پذیرایی ما نداشته باشد.
در سفرهای ما تمرکز بر روی غذای اصیل و سنتی ایرانی است.
انواع کباب‌ها، خورشت‌ها و ….
همچنین اگر گیاه‌خوار هستید یا از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کنید، می‌توانید قبل از سفر با ما هماهنگ‌ کنید تا در صورت توان وعده‌های مورد نیاز شما فراهم شود. هدف ما از طبیعت گردی، باید رعایت بالاترین سطح از کیفیت در ارائه خدماتمون باشه و همیشه سعی کردیم میزبان خوبی برای شما عزیزان در طبیعت ایران زیبامون باشیم .
در این بین ،لابه‌لای تمام سختی های برگزاری سفرهای طبیعتگردی، قطعا یکی از چالش های همیشگیمون نوع و شیوه ی پذیرایی از شما عزیزان بود
ما تلاش می کنیم تا با بهترین تیم آشپزی، بهترین کیفت را در طعم و چیدمان در دل طبیعت تقدیم شما کنیم.
تخصص ما غذاهای سنتی، بومی و اصیل ایرانیه که در وعده‌های مختلف و با تنوع بسیار برای شما عزیزان سرو می‌شه. در ادامه به طور مجزا به وعده‌ها می‌پردازیم.

صـبــحــــانـــه

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌هاست. مخصوصا وقتی در دل طبیعت هستیم و نیاز به شروع هیجان‌انگیز برای روزمون هست. یک صبحانه‌ی خوب روی بهبود عملکرد مغز و میزان انرژی برای طول روز تاثیر زیادی می گذارد.
میز صبحانه ما اگر جذابترین وعده ی غذاییمون نباشه طبیعتا یک از جذاب‌ترین‌هاست.
میزهای صبحانه ما شامل انواع صبحانه های مختلف می‌شه. از نون و پنیر و سبزی تا فرنچ تست و کروسان با مارمالاد و انواع میوه‌های فصل. در  همه‌ی مواردی که روی میز صبحانمون هست، تلاش می‌کنیم که از تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه استفاده کنیم و همه‌چیز رو خودمون درست کنیم، یا از جوامع محلی تهیه کنیم که حتی طعم‌ها هم مرتبط به مقصد سفر و تجربه‌ی ویژه‌ای برای همسفران عززیزمون باشه.

در کنار میز صبحانه همیشه یک املت‌بار هم هست که چه زود به میز برسید و چه آخرین نفر باشید صبحانه‌ی گرمتون رو به درخواست خودتون براتون آماده می‌کنه. شما در این املت‌بار تاپبنگ‌های مدنظر خودتون رو برای املتتون انتخاب می‌کنید و تیم آشپزی خیلی سریع و جلوی خودتون املت رو آماده می‌کنه.
البته باید گفت که همیشه دو نوع صبحانه گرم مثل عدسی یا تخم مرغ آب‌پز یا سوسیس هم روی میز و در ظرف‌های وارمردار آماده‌ی سرو هستند.
همچنین اگر از رژیم خاصی پیروی می‌کنید که شکاندن رژیم براتون خوشایند نیست می تونید وعده های مدنظر خودتون رو از قبل باهامون هماهنگ کنید که ما براتون تدارکش رو از قبل سفر ببینیم.

نـاهـــــار

وعده‌های ناهار ما بیشتر غذاهایی هستن که با برنج سرو میشن. مثل چلو. ماهیچه، خورش فسنجان، چلو کباب ماستی، خورش قیمه، چلو کباب چنجه،. اکبرجوجه و ... .
زمان‌هایی که مسیر سفر طولانی هست  یا اقامت در اقامتگاه ای هتل داریم معمولا ناهار در رستوران هماهنگ و سرو  می‌شود البته همین ناهارهای رستورانی  هم توسط تیم ما بررسی می‌شوند و در صورتی که با استانداردهای پذیرایی تیم ما همخوانی داشته باشند، سرو خواهند شد.

میان وعده

در  در سفرهای سبک‌تر که بیس کمپ هستند و پیمایشی نیستندمعمولا میز میان وعده توسط دیتوررز سرو می‌شود این میز قبل از شام یا در کنار شام سرو می‌شوند میز عصرانه ما برای سر حال اومدن در یک عصری که قبلش کلی فعالیت و پیاده‌روی کردیم و خسته‌ایم بهترین چیزه. پر از انواع خوراکی‌های جذاب و فینگرفودهای خوشمزه، انواع پنیرها و ژامبون، انواع میوه‌ها و کلی چیز هیجان انگیز دیگه.

شــام

شام وعده‌ی سبک‌تری نسبت به باقی وعده‌های روز هست.
شام‌های ما غذاهای نونی جذابی هستن که با دورچین‌های مختلف سرو می‌شن مثل برگر و سیب زمینی سرخ‌شده، شاورما عربی یا دونر کباب و سبزیجات گریل، مرغ و قارچ سوخاری و ... .